حسن نیا: یکسری از ملی پوشان کاراته تیم ندارند/ مبلغ قرارداد‌ها پائین است

ملی پوش سابق کاراته گفت: تعداد تیم‌هایی که در لیگ کاراته حضور دارند کم است.

حسن نیا: یکسری از ملی پوشان کاراته تیم ندارند/ مبلغ قرارداد‌ها پائین است

محسن حسن نیا ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ کاراته کشورمان با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تایی در حال برگزاری است. هفته نخست این رقابت‌ها برگزار شد و بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای در رقابت‌ها حضور داشتند و هر هفته که می‌گذرد سطح رقابت‌ها حساس‌تر می‌شود.

او تصریح کرد: مبلغ قرارداد‌ها در لیگ کاراته مردان بسیار پائین است و به جرات می‌توانم بگویم به غیر از ۲ یا سه تیم در لیگ، سایر تیم‌ها هیچ پولی به کاراته کاهایشان نمی‌دهند و این ورزشکاران دریافتی ندارند و اگر در مسابقات دچار آسیب هم شوند، همه چیز به پای خودشان است.


بیشتر بخوانید: رنکینگ المپیکی ملی پوشان کاراته ایران اعلام شد


حسن نیا افزود: من برای تیم دانشگاه آزاد بازی می‌کنم، این تیم در بحث پرداخت قرارداد بازیکنان چارچوب خودش را دارد و هفته به هفته پول ما را پرداخت می‌کند. این طور نیست که یک جا قرارداد کاراته کا‌ها را بپردازد.

ملی پوش سابق کاراته در ادامه گفت: بیشتر ملی پوشان ما در لیگ تیم ندارند و این موضوع باعث کاهش حساسیت رقابت‌ها می‌شود، یک علت چنین اتفاق‌هایی این است که تعداد تیم‌های حاضر در لیگ کم است و مل پوشان ما تیم ندارند و مسابقات در بازه زمانی چهار ماه به اتمام می‌رسد. اگر اسپانسر‌های بیشتری جذب لیگ کاراته شوند، تعداد تیم‌ها افزایش می‌یابد و در نتیجه مبلغ قرارداد‌ها هم بالا می‌رود، چون این رشته مخاطبان خاص خودش را دارد.

حسن نیا در پایان در ارتباط با تیم ملی کاراته کشورمان و جدایی اش از اردو نشینان گفت: هیچ نظر خاصی در مورد تیم ملی ندارم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار