برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از آسیب‌های شغلی"

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از آسیب‌های شغلی" برای ۱۲۰۰ نفر از پاکبانان و نیرو‌های فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور تیم خیریه جراحی پلاستیک در استان، گفت : این تیم خیریه به همت موسسه ملی "مرهم" و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دعوت استاندار کرمانشاه در بیست و ششمین سفر خود به استان کرمانشاه آمده‌اند.

او گفت : این تیم که از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در محل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه فعالیت دارند بصورت رایگان جراحی بیمارانی که دچار مشکلات شکاف کام و لب هستند را انجام می‌دهند.

عبدالمالکی گفت: با توجه به خیر و برکت حضور این تیم در استان تصمیم گرفتیم تا از این فرصت برای نیرو‌های شهرداری کرمانشاه بهره بگیریم و در همین راستا کارگاه دو روزه‌ای برای پرسنل پاکبان و فضای سبز شهرداری با حضور دکتر «رحمت الله حافظی» یکی از برجسته‌ترین پزشکان حاذق این تیم برگزار کردیم.

او افزود: این کارگاه دو روزه شامل چهار دوره آموزشی صبح و بعدازظهر است که در هر دوره ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از پرسنل شهرداری در این کلاس‌ها حضور دارند و امروز آخرین روز برپایی این کارگاه است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: در این کارگاه پیرامون آسیب‌های شغلی و راهکار‌های پیشگیری از این آسیب‌ها آموزش‌های لازم به نیرو‌های شهرداری ارائه می‌شود.

عبدالمالکی گفت: علاوه بر برگزاری این دوره‌ها تلاش شد تا از حضور این تیم برای درمان نیرو‌های شهرداری نیز استفاده شود و در همین راستا ۳۰۰ نفر از نیرو‌های شهرداری شامل پاکبان‌ها و کارکنان فضای سبز شهرداری توسط تیم ارتوپدی این گروه ویزیت می‌شوند و افرادی که نیاز به درمان‌های تخصصی‌تر داشته باشند توسط این تیم به تهران اعزام می‌شوند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای قدردانی از این تیم ۸۵ نفره روز جمعه تور گردشگری از آثار باستانی و دیدنی کرمانشاه برای آن‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: علاوه بر این در روز پایانی فعالیت این گروه ضیافت شامی همراه با برنامه‌های فرهنگی و هنری از طرف شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای این تیم در نظر گرفته شده است .

 

 

انتهای پیام/د

کارگاه آموزشی "پیشگیری از آسیب‌های شغلی" برگزار شد

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.