اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان روستایی

رئیس کمیته امداد سنقر گفت : روند اجرایی طرح‌های مسکن روستایی مددجویان امداد در بخش مرکزی و کلیایی (تسهیلات ویژه طرح سیل) مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر گفت : با پیگیری‌های به عمل آمده از ۷۵ خانوار سهم امداد تاکنون با همکاری مستمر بنیاد مسکن تعداد ۶۲ خانوار به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند که ۵۲ خانوار موفق به اخذ قرارداد گردیده اند و ۴۹ خانوار شروع به کار نموده اند.

او گفت : امداد شهرستان به تعداد ۳۳ خانوار طرح مذکور تسهیلات بلا عوض یکصد میلیون ریالی جمعا به مبلغ سه میلیاردو سیصد میلیون ریال پرداخت نموده است که از این ۳۳ خانوار ساخت مسکن ۵ خانوار در مرحله نازک کاری و اتمام کار، ۱۰ خانوار در مرحله اجرای سقف و ۱۸ خانوار در مرحله دیوار چینی هستند.

کارشناسان فنی امداد در تمام مراحل طرح فوق نظارت دارند

کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : کمیته امداد امام (ره) ۸.۶ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده و در مجموع از ۵۶۰ هزارخانواری که در استان کرمانشاه زندگی می‌کنند ۱۳.۷ درصد از این جمعیت تحت پوشش این نهاد می‌باشند.

 رحمتی پور گفت: افزایش ۲۰ درصدی کمک معیشت مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه از مهرماه سال جاری به حساب آنان واریز شده است.

او گفت: هزینه‌های درمان بیماران خاص تحت پوشش این کمیته به طور کامل پرداخت می‌شود و در حال حاضر ۳۰۲ نفر در قالب بیماران تالاسمی، ام اس، دیالیزی، پیوند کلیه و هموفیلی تحت پوشش می‌باشند.

رحمتی پور افزود: کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان مددجو مقطع دکترا در دانشگاه‌های دولتی یک میلیون و پانصد هزار تومان برای هر ترم تحصیلی پرداخت خواهد شد و برای مناطق محروم این مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان است همچنین به دانشجویانی که در مقطع دکترای دانشگاه‌های پیام نور و آزاد تحصیل می‌کنند سه میلیون تومان و برای مناطق محروم سه میلیون و ششصد هزار تومان پرداخت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

۷۵ خانوار سهم امداد جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.