از دانش آموزان نخبه قرآنی اهواز تجلیل شد

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: در مراسمی از دانش آموزان نخبه قرآنی در مراحل استانی و کشوری تجلیل شد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲۰ نفر از دانش آموزان این ناحیه، موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم استان خوزستان و کشور در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ در رشته های مختلف قرآن کریم را کسب نمایند.

او افزود: به همین منظور، امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه، از سوی معاونت پرورشی اداره ناحیه یک در سالن دبیرستان شاهد عفاف مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی برگزار شد.

نیسی گمراوی اظهار داشت: در این مراسم فواد شوکاوی و سید جاسم موسوی از قاریان برتر کشوری به قرائت آیه‌هایی از قرآن کریم پرداختند و طرفاوی مداح اهلبیت علیهم السلام در خصوص هفته وحدت فضای مراسم را عطر آگین نمود.

به گفته سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، گروه تواشیح دارالقرآن ۱۴ معصوم در این مراسم با صوت دلنشین این محفل قرآنی را نورانی کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سنواتی ریاست شورای شهر اهواز با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از این دانش آموزان آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیت‌های قرآنی اعلام کرد.

صادق نیسی گمراوی بیان داشت: در این مراسم، همچنین علی عبیات معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره ناحیه یک، ضمن تبریک و تقدیر از این دانش آموزان آینده رو به رشدی را در عرصه فعالیت‌های قرآنی این ناحیه ترسیم کرد و از زحمات کارشناس قرآن، عترت و نماز طی ۲ سال گذشته تقدیر نمود.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان در مسابقات قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.