مدیرعامل شرکت گاز فارس؛

گازرسانی به تمامی روستاهای اقلید تا پایان امسال

تمامی روستا‌های شهرستان سردسیری اقلید تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس از گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد، خارستان علیا، خارستان سفلی، جمال بیگ و پهنای بهی این شهرستان نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: طول خط انتقال این پروژه ۲۹ کیلومتر است و با بهره‌برداری از آن ۴۸۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

او همچنین اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در روستای شوید زار از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام گازرسانی در این شهرستان عنوان کرد.

حسینی با اشاره به گازرسانی به روستاهای بکان ایگدر، صفی خانی، اسلام آباد ایگدر و قتلو، خاطرنشان کرد: این طرح نیز با اجرای ۸۸ کیلومتر لوله گذاری در حال اجراست و گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل بعنوان آخرین روستای فاقد بهره‌مندی از گاز طبیعی با اجرای ۲۴ هزار و ۴۰۰ متر شبکه گذاری و تکمیل گازرسانی به روستاهای مشمول شهرستان، اقلید را به عنوان شهرستان سبز از نظر مصرف انرژی تبدیل خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، هم‌اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای اقلید ۷۰ درصد است و با اتمام طرح‌های گازرسانی در حال اجرا تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد می‌رسد.
انتهای پیام/م

عملیات گازرسانی به روستاهای اقلید

برچسب ها: گاز رسانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار