بصیرت مهم ترین فاکتور وحدت مسلمانان

امام جمعه شوسف گفت: مقابله با تفرقه افکنی و نگاه‌های تند دشمنان اسلام و کسانی که مهره‌های دشمنان هستند، نیاز به بصیرت مسلمانان دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  حجت الاسلام نوری امام جمعه محترم شوسف، در این همایش  به مناسبت هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه نهبندان و جمعی از علمای شیعه و سنی و مسولین شهر شوسف برگزار شد.

او ضمن تبریک هفته وحدت؛ هدف از برگزاری این نوع همایش‌ها را تحکیم وحدت و اخوت بین مسلمانان در جامعه اسلامی عنوان کرد.
نوری اضافه کرد: فلسفه برگزاری چنین همایش هایی برجسته کردن پیام های وحدت بخش در سطح جامعه اسلامی است.

 امام جمعه محترم شوسف  با تاکید بر اینکه مسلمانان تنها در سایه وحدت می توانند دشمنانشان را در انزوا فرو ببرند، گفت: مقابله با تفرقه افکنی و نگاه‌های تند دشمنان اسلام و کسانی که مهره‌های دشمنان هستند، نیاز به بصیرت مسلمانان دارد.

نوری در ادامه اشاره ای هم به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تفرقه افکنی بین مسلمانان داشت اظهار کرد: بنا به نظر ایشان هر گفتار و کرداری که بهانه تفرقه افکنی بین مسلمانان به دست دشمنان بدهد، شرعا حرام است.

امام جمعه شوسف افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) پرچم دار وحدت هستند و ما باید زندگی خود را با فرامین اهل بیت (ع) زینت دهیم و جهانی شدن دین با باور و اعتقاد به ظهور امام عصر (عج) محقق خواهدشد.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری همایش تحکیم وحدت درشوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار