شیخ نعیم قاسم در سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی:

آمریکا در توطئه‌های اخیر خود ناکام خواهد ماند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: یقین داریم که آمریکا در تلاش‌ها و توطئه‌های اخیر خود در منطقه هم ناکام خواهد ماند.

آمریکا در توطئه‌های اخیر خود ناکام خواهد ماندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان صبح امروز در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: من خوشبینانه به این کنفرانس نگاه کردم و چراکه این کنفرانس من را به یاد مقابله با رژیم صهیونسیتی در سال ٢٠١۶ انداخت که حزب الله با مقاومت پیروزی بدست آورد.

او تصریح کرد: این کنفرانس به برکت زادروز پیامبر (ص) و زادروز امام صادق (ع) مطرح شده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه با بیان ۴ نکته تصریح کرد: نخست اینکه وحدت در اهداف و آرمانهاست نه به صورت شکلی؛ در فلسطین وحدت اسلامی به صورت یک محور وجود دارد و به عقیده ما هر کس پرچم فلسطین داشته باشد پیروز است و به عبارتی فلسطین گوهر پیروزی است.

او در ادامه با بیان گفتاری از بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد تا برای امت اسلام مرکز باشد؛ قدس روز مقابله با مستکبرن، روز احیای اسلام صرف نظر از زمینه‌های عقیدتی است و بسیاری از ما می‌توانیم امروز گرد هم بیاییم.

نعیم قاسم تصریح کرد: ما می‌توانیم از طریق مقاومت یکپارچه باشیم؛ عادی سازی جنگ نرم است و تا زمانی که جوانان آگاه باشند عادی سازی توطئه گران برملا می‌شود. نکته دوم این است که ما قوی‌تر هستیم، دشمنان با سیستم و امکانات مادی قوی هستند، اما ما برای حقمان با وحدت و ایمان قوی تر هستیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در منطقه گفت: ما یقین داریم که آمریکا در تلاش‌ها و توطئه های اخیر خود هم ناکام خواهد ماند.

او تصریح کرد: نکته سوم این است که ما باید وحدت خود را نشان دهیم برای اینکه بفهمند ما چه کسی هستیم و چگونه همکاری می‌کنیم.ما از همینجا اعلام میکنیم که ایران رهبر و محور مقاومت است و امام خامنه‌ای رهبر ما و امت اسلامی است، ما به داشتن این رهبر افتخار می‌کنیم. درود بر جهاد اسلامی و فلسطین که با نور خود پاسخگو بودند و دشمنان نتوانستند آنها را به شکست بکشانند.

او تاکید کرد: مجازات اقتصادی و تهاجم فرهنگی، اشغالگری بوده و راه حل آن در مقاومت نظامی، اقتصادی و فرهنگی است ما گزینه دیگری نداریم و خودمان وحدت و مقاومت را انتخاب کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار