هویت بخشی به بیش از ۱۵ محصول صنایع‌دستی خراسان شمالی با بسته‌بندی مناسب

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی بسته‌بندی ۱۵ تا ۲۰ محصول و تولیدات صنایع‌دستی استان را مناسب دانست وآن را نشانگر هویت و یکی از شناسه‌های فرهنگی و هنری منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی عابدی معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: بسته‌بندی و عرضه مناسب محصولات و تولیدات صنایع‌دستی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در معاونت صنایع‌دستی استان است.

عابدی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های مؤثر در انتخاب و خریداری کالایی، بسته‌بندی مناسب آن است، عنوان کرد: ۱۵ تا ۲۰ محصول صنایع‌دستی استان با بسته‌بندی مناسب عرضه می‌شود.

او با اشاره به تنوع تولیدات صنایع‌دستی در خراسان شمالی اظهار داشت: محصولاتی در رشته‌های دست بافته‌های داری، چوب، سنگ‌های قیمتی، سفال، سرامیک هم‌اکنون با آرم و برند مخصوص به خود در استان تولید و به فروش می‌رسند.

عابدی عنوان کرد: «با رویکرد حمایتی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توسط اساتید مجرب دانشگاهی، در تلاش برای ثبت برند و تجاری‌سازی دیگر رشته‌های صنایع‌دستی استان که تولیدات انبوه دارند، هستیم.»

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی با موضوع مارکتینگ و بسته‌بندی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/د

هویت بخشی به بیش از ۱۵ محصول صنایع‌دستی خراسان شمالی با بسته‌بندی مناسب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.