چشم شهر خود باشید

مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کار شهری شهرداری مشهد گفت:سامانه چشم شهر به عنوان بستر تعاملی شهروندان و مدیریت شهری و تمامی دستگاه‌های خدمت رسان خواهد بود.

چشم شهر خود باشیدمحمد عین القضات مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کار شهری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نرم افزار "چشم شهر" در راستای ارائه مشکلات شهر از طریق شهروندان است.

او تصریح کرد: "چشم شهر" با همکاری همکارانمان در اداره کل روابط عمومی و مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد اجرا خواهد می‌شود.

مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کار شهری شهرداری مشهد گفت: "چشم شهر" نرم افزاری است که سعی می‌کنیم از طریق آن مشکلات مردم را دریافت و تعامل مدیریت شهری را با شهروندان بهینه کنیم تا مردم بتوانند با استفاده از آن نظارت خود را بر عملکرد شهرداری بیشتر کنند.

عین القضات افزود: شهروندان از طریق نرم افزار "چشم شهر" در کنار اعلام مشکلات شهری می‌توانند از آن توسط گوشی‌های تلفن همراه که این نرم افزار را روی آن نصب کرده اند عکس گرفته و برای پیگیری ارسال کنند، مشکل اعلام شده از طریق نرم افزار به مدیران مربوطه ارسال و نتیجه پیگیری‌ها از همین طریق به اطلاع شهروندان می‌رسد.

او تصریح کرد: گام‌های بعدی چشم شهر به این صورت خواهد بود که مردم می‌توانند ایده‌های شهری خود را برای توسعه شهر خود در این نرم افزار ثبت کنند و با مدیران در هریک از دستگاه‌های خدمات رسان تبادل نظر کنند.

مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کار شهری شهرداری مشهد گفت: شهروندان می‌توانندجهت استفاده و برخورداری از امکانات این سامانه، اپلیکیشن"شهر من" در کافه بازار را نصب کنند.

انتهای پیام//ف. غ

 

شهر زیر چشم شهروندان مشهدی

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.