برگزاری ۱۲۱ دوره امداد و کمک‌های اولیه در استان یزد

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری ۱۲۱ دوره امداد و کمک های اولیه در استان یزد در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

برگزاری ۱۲۱ دوره امداد و کمک‌های اولیه در استان یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حامد صدیقی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: در شش ماهه نخست امسال، سه هزار و ۲۸۹ نفر به شعب هلال احمر برای آموزش کمک های اولیه مراجعه کردند که از این میان سه هزار و ۱۴۷ نفر پذیرفته شدند.

او افزود: در دوره های آموزشی کمک های اولیه در شهرستان های استان یزد در مجموع هزار و ۸۴۶ نفر زن و هزار و ۴۴۳ نفر مرد شرکت کردند که بیشترین آمار آموزش و فراگیری کمک های اولیه متعلق به شهرستان های یزد، بهاباد و ابرکوه بوده است.

صدیقی گفت: در دوره آموزشی کمک های اولیه به مدت ۲۲ ساعت مباحثی همچون روش مواجهه با مصدوم، خفگی ها، احیای قلبی_ریوی (CPR)، خونریزی، پانسمان، آسیب های استخوانی، مفصلی و عضلانی، بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، فوریت های پزشکی، مسمومیت ها، نیش و گزش، و گاز گرفتگی، سوختگی ها و آسیب های ناشی از گرما و سرما به صورت تئوری و عملی به فراگیران آموزش داده می شود.

مردم استان یزد در همه شهرستان ها می توانند با مراجعه به شعب هلال احمر ثبت نام و در کلاس های امداد و کمک های اولیه عمومی و تخصصی شرکت کنند.

انتهای پیام/ غ

بیش از ۱۲۰دوره امداد و کمک های اولیه در استان یزد برگزار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار