رئیس‌جمهور پاراگوئه خواستار حل بحران بولیوی از راه مسالمت آمیز شد

رئیس‌جمهور پاراگوئه خواستار حل بحران بولیوی از راه مسالمت آمیز و به دور خشونت شده و گفت تنها راه رسیدن به راه حل، راه دموکراتیک است.

رئیس‌جمهور پاراگوئه خواستار حل بحران بولیوی از راه مسالمت آمیز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون آ اف پ، ماریو آبدو بنیتز، رئیس‌جمهور پاراگوئه خواستار حل و فصل بحران بولیوی از راه مسالمت آمیز و به دور خشونت شده و گفت تنها راه رسیدن به راه حل، راه دموکراتیک و احترام به نهاد‌ها و مقامات با مشروعیت قانونی است.

رئیس‌جمهور پاراگوئه گفت: «ما در این مورد با برخی از روسای جمهور منطقه تلفنی صحبت کردیم. ما همچنین تماس‌های تلفنی دیگری خواهیم داشت. ما درباره بحران بولیوی گفت‌وگو کرده ایم. لازم است که راه حلی صلح آمیز و بدون خشونت پیدا شود.»

رئیس‌جمهور پاراگوئه گفت: «دموکراسی با مذاکره و با توافق به وجود می‌آید. برای من تنها راه رسیدن به راه حل، راه دموکراتیک و احترام به نهاد‌ها و مقامات با مشروعیت قانونی است.»

اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی که به تازگی از سوی کمیسیون انتخابات این کشور برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده بود، به دنبال افزایش اعتراضات به نتایج انتخابات مجبور شد از سمت خود استعفا کند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار