آماده باش نیرو‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی اردبیل/کلیه محور‌های استان باز است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار اکیپ‌ها و آماده باش کامل نیرو‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

علی رحمتی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: بارش خفیف برف در محور‌های خلخال اسالم و اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران ادامه دارد.

او گفت: با آغاز بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه الماس انجام و شب گذشته و صبح امروز تردد خودرو‌های عبوری از این گردنه با سهولت و بدون استفاده از زنجیر چرخ صورت گرفت.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران پرتلاش دیارسبلان جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده‌ها را عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

رحمتی از مردم خواست قبل از سفر خودرو‌های خود را به سیستم گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کرده، با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

ذخیره بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار