اتمام عملیات بهسازی اولین پروژه روستایی طرح ملی ابرار در اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام عملیات بهسازی و شن ریزی راه روستای محروم کمر اولین پروژه روستایی طرح ملی ابرار خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: عملیات بهسازی و شن ریزی این پروژه با تلاش راهداران سخت کوش در مدت ۳ ماه انجام شد.

او با بیان اینکه در قالب طرح ملی ابرار ۸۷ کیلومتر راه روستائی در استان بهسازی، شن ریزی و آسفالت می‌شود افزود: برای اجرای این پروژه ۱۸۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۱ هزار متر مکعب شن ریزی و ۴۹ هزار متر مکعب نیز خاکریزی توسط ۱۷ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: بنیاد برکت برای ساخت پل روستای «کمر» شهرستان خلخال و «گو» آذربایجان شرقی بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است و این روستا آخرین روستای هم‌مرز با آذربایجان شرقی است که از طریق این پل روستای کمر به روستای گو آذربایجان شرقی متصل می‌شود.

رحمتی با اشاره به اینکه این پروژه از محل اعتبارات و منابع داخلی به‌صورت امانی توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال انجام شد افزود: پل در دست احداث برای ارتباط اهالی روستا‌های گو آذربایجان شرقی و روستای کمر خلخال بر روی رودخانه قزل اوزن احداث می‌شود.

انتهای پیام/ح

پل روستای کمر به روستای گو آذربایجان شرقی متصل می‌شود

برچسب ها: بهسازی ، راه روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.