استاندار آذربایجان غربی:

افزایش قیمت بنزین تاثیری بر قیمت کالا‌های اساسی ندارد

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در کشور تاکید کرد، این افزایش هیچ تاثیری بر قیمت کالا‌ها بویژه کالا‌های اساسی مردم نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد شهریاری  استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با اشاره به افزایش بی رویه مصرف بنزین در کشور و هدر رفت این ثروت ملی گفت: در حال حاضر مصرف روزانه بنزین در کشور روزانه به ۱۲۰ میلیون لیتر رسیده بود که امیدواریم با افزایش نرخ بنزین و مدیریت مصرف از طرف صاحبان خودرو میزان مصرف بنزین در کشور کاهش یابد.

او ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار نظر‌های سیاسی می‌کنند تا در این شرایط حساس به مقاصد خود برسند و دشمن نیز از این شرایط به نفع خود استفاده می‌کند که ضروری است مردم بیش از گذشته هوشیار باشند و اجازه سوء استفاده به هیچ کس را ندهند.

او گفت: با توجه به افزایش نیافتن قیمت نفت و گاز، افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش نرخ حمل و نقل جاده‌ای نخواهد داشت.
 
او  تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند افزایش قیمت بنزین افزایش قیمت‌ها را در بر خواهد داشت و این طرح به نفع مردم خواهد بود.
 
او همچنین بر نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر قیمت کالا‌ها و برخورد با متخلفان و سودجویان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار اندیشیده شده و تیم‌های نظارت سازمان صمت و اتاق انصاف بر روند قیمت کالا‌ها در بازار نظارت می‌کنند.

شهدی ادامه داد: افزایش قیمت بنزین بر روند قیمت کالا‌ها دربازار تاثیر نخواهد داشت و رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما مزایای طرح افزایش قیمت بنزین را به مردم اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار به ریاست محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.