سعادتی: کمیسیون انتخابات از یک تیم خاص جانب داری می کند

تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان را به جانب داری از یک تیم خاص متهم کرد.

سعادتی: کمیسیون انتخابات از یک تیم خاص جانب داری می کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان را به جانب داری از یک تیم خاص متهم کرد.

اسدالله سعادتی، معاون دوم تیم انتخاباتی عبدالله اظهار داشت: کمیسیون انتخابات به بهانه های مختلف تلاش دارد تا برای یک تیم خاص رای سازی کند.

وی افزود که پیش از آغاز بازشماری و تفتیش آرا باید آرای تقلبی، مبهم و مشکوک از اعتبار خارج شود و حدود ۳۰۰ هزار رای فاقد اعتبار از سوی کمیسیون انتخابات شامل بازشماری شده که باید باطل اعلام شود.

سعادتی گفت: وظیفه کمیسیون انتخابات به پیروزی رساندن فردی خاص به عنوان رئیس جمهور نیست، بلکه وظیفه اش حفاظت از آرای مردم است.

وی کمیسیون مستقل انتخابات  را به تعلل در انجام وظیفه خود متهم کرد و گفت: این کمیسیون مطابق کارشیوه هایی که خودش ساخته است عمل نمی کند.

گفتنی است که کمیسیون انتخابات افغانستان هفته گذشته روند بازشماری آرا را آغاز کرده بود اما به دنبال اعتراض چند تن از نامزدهای ریاست جمهوری این روند متوقف شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
من کلا در ایران به دنیا اومدم و بزرگ شدم.افغانستان 100سال سیاهم آباد نمیشه وقتی در یک انتخابات ریاست جمهوری ساده این همه کش و قوس و زدو بند هست.
آخرین اخبار