دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور:

لایحه توسعه منطقه آزاد چابهار این هفته در مجلس بررسی می‌شود

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد چابهار کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: این هفته برای دفاع از این لایحه به مجلس می‌رویم.

لایحه توسعه منطقه آزاد چابهار این هفته در مجلس بررسی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد در چابهار گفت: می‌دانیم که پیش‌ازاین سالن ترانزیت و ترمینال فرودگاه چابهار کنارک دچار ضعف‌های عدیده و عمده بود و این ضعف‌ها برای مسافرانی که در این فرودگاه تردد می‌کنند محدودیت‌های بسیار زیادی را ایجاد کرده بود.

بانک افزود: برای رفع این نقایص مشارکت و همکاری‌های بسیار خوبی میان سازمان منطقه آزاد چابهار، نیروی هوایی جمهوری اسلامی و عزیزان در استانداری شکل گرفت و از پس آن موضوع تکمیل و توسعه ترمینال این فرودگاه در دستور کار قرار گرفت و در طی یک برنامه زمان‌بندی کوتاه‌مدت ۳ تا ۴ ماهه این مهم انجام پذیرفت و در طی آن امکانات خوبی مهیا شد تا مسافران با سهولت بیشتر از این فرودگاه استفاده کنند.

او  خاطرنشان کرد: خوشبختانه کار بسیار زیبا و مناسبی دراین‌ارتباط انجام‌شده و امیدواریم که بهره این اقدامات نصیب مردم عزیز شود. ما در این سفر یکی از اهدافی که در نظر داشتیم افتتاح این ترمینال بود و بنده از نیروی هوایی و پیمانکار انجام این پروژه تشکر می‌کنم و تشکر ویژه‌ای هم دارم از سازمان منطقه آزاد چابهار که دست به انجام این اقدام ارزشمند زدند.

مشاور رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به این سؤال که لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار به کجا رسید؟ گفت: در موضوع توسعه منطقه آزاد چابهار به بندر و شهر چابهار دولت طی دو لایحه به مجلس محترم این موضوع را در دست پیگیری دارد و امیدواریم این مهم در آینده نزدیک مورد بررسی و تصویب نمایندگان خوب مردم قرار گیرد. گمان می‌کنم روز یکشنبه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد چابهار تشکیل شود که ما در آن جلسه از این لوایح دفاع خواهیم کرد و امیدواریم که در کمیسیون تصویب و به‌سرعت به صحن علنی برای رأی‌گیری نمایندگان برود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار