لیگ برتر فوتسال؛

مصاف حساس مس و فرش آرا در مشهد/ کار سخت سوهان محمد برابر گیتی پسند/ فرار شاهین از قعر جدول

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز یکشنبه به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز یکشنبه به صورت همزمان و از ساعت ۱۷:۰۰ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این هفته تیم‌های بالای جدولی با یکدیگر رقابت‌های سختی را خواهند داشت که این موضوع می‌تواند بر جذابیت مسابقات در این هفته بیافزاید.

فرش آرا مشهد - مس سونگون ساعت ۱۷:۰۰

ابتدا در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم فرش آرا مشهد و مس سونگون به مصاف هم خواهند رفت این دیدار به میزبانی فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. در این بازی که مصاف تیم‌های اول و سوم جدول رده بندی مسابقات است هر ۲ تیم برای کسب ۳ امتیاز کامل به مصاف هم می‌روند و پیروزی در این بازی می‌تواند برای هر کدام از تیم‌ها حائز اهمیت باشد.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتسال زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی


تیم فوتسال مس سونگون در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با سرمربی جدید خود یعنی علیرضا افضل موفق شده در اکثر مسابقات به برتری دست پیدا کند و از الان می‌تواند خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام دهد. مسی‌ها در شانزده هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شدند با کسب ۳۵ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گیرند. مس سونگون در دیدار هفته گذشته خود برابر دیگر تیم قدرتمند این فصل از رقابت‌ها یعنی سن ایچ ساوه قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل ۳ بر صفر از سر راه بردارد و با روحیه بسیار بالا به مصاف فرش آرا مشهد خواهد رفت.

مصاف حساس مس و فرش آرا در مشهد/ کار سخت سوهان محمد برابر گیتی پسند/ فرار شاهین از قعر جدول

همچنین تیم فوتسال فرش آرا مشهد دیگر تیم مدعی قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برترموفق شده با سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی رقبای خود را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد و با امتیازاتی که کسب کرده توانسته خود را یکی از شانس‌های اصلی عنوان قهرمانی این فصل نام دهد.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در دیدار هفته گذشته خود برابر شهروند ساری قرار گرفت و در پایان با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ متوقف شد و با این یک امتیازی که کسب کرد جمع امتیازات خود را به عدد ۳۰ رساند و همچنان در جایگاه سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

گیتی پسند اصفهان - سوهان محمد سیما قم ساعت ۱۷:۳۰

در دیگر بازی مهم و حساس این هفته جدال دو تیم بالای جدول گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد سیما قم می‌تواند از حساسیت خاص خودش برخوردار باشد. این دیدار به میزبانی گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. هر دو تیم در این فصل موفق شدند در اکثر رقابت‌ها عملکرد خوبی را به نمایش گذارند و با قرار گرفتن در جایگاه‌های دوم و چهارم خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام داده اند.


بیشتر بخوانید: مقیمی: قرعه کشی مجدد برای لیگ فوتسال بانوان کار درستی بود


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم آذرخش بندر عباس موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ برابر میزبان خود به برتری دست پیدا کند. گیتی پسند تا قبل از آغاز هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۲ امتیاز همچنان بعد از مس سونگون صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

همچنین تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که این تیم‌های یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود در دیدار هفته گذشته خود برابر تیم شاهین کرمانشاه قرار گرفت و در پایان آن بازی توانست با ۷ گل نماینده کرمانشاه را از سد راه خود بردارد. سوهان محمد سیما قم با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

سن ایچ ساوه - هایپر شهر شاهین شهر ساعت ۱۷:۰۰

در یکی دیگر از بازی‌های مهم و سرنوشت ساز این هفته مصاف دو تیم سن ایچ ساوه و هایپر شهر شاهین شهر می‌تواند از جذابیت‌های خاص خودش برخوردار باشد. این دیدار به میزبانی سن ایچ در سالن فجر ساوه برگزار خواهد شد. سن ایچی‌ها در ۳ بازی گذشته نیم فصل دوم هنوز موفق نشدند موفقیتی را کسب کند و با ۳ شکست متوالی که بدست آوردند نه تنها جایگاه چهارمی خود را در جدول رده بندی از دست دادند، بلکه فاصله امتیازات خود را با تیم های بالای جدول افزایش داده و تا حدود زیادی شانس قهرمانی را از دست داده اند. حال این تیم باید تلاش کند تا در جمع ۸ تیم پایانی مرحله پلی آف حضور داشته باشد.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه تا قبل از آغاز هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با کسب ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.

مصاف حساس مس و فرش آرا در مشهد/ کار سخت سوهان محمد برابر گیتی پسند/ فرار شاهین از قعر جدول


بیشتر بخوانید: کریمی نسب: نبود حامی مالی بزرگترین ضربه را به فوتسال بانوان زده است


از آن سوی میدان تیم هایپرشهر شاهین شهر که در این فصل برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر صعود کرده تا اینجای فصل نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرده است. این تیم تا قبل از آغاز هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر با ۱۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و امیدوار است که بتواند با پیروزی‌هایی که در دیدار‌های آینده بدست می‌آورد بتواند خود را در جمع ۸ تیم پایانی مرحله پلی اف قرار دهد.

برنامه کامل مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

فرش آرا مشهد - مس سونگون ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی مشهد

سن ایچ ساوه - هایپرشهر شاهین شهر ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر ساوه

گیتی پسند اصفهان - سوهان محمد سیما قم ساعت ۱۷:۳۰ سالن پیروزی اصفهان

شهروند ساری - ارژن شیراز ساعت 17:30 سالن شهید سید رسول حسینی ساری

ستارگان ورامین - ملی حفاری اهواز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید گلعباسی ورامین

اهورا بهبهان - آذرخش بندر عباس ساعت ۱۷:۰۰ سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان

شاهین کرمانشاه - مقاومت البرز ساعت 17:00 سالن قمر بنی هاشم (ع) کرمانشاه

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار