مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ آبان ماه سال ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۵ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از پلمب کارگاه تولید و توزیع فلافل غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی سودجو در سطح شهرستان اقدام به تهیه و توزیع فلافل غیربهداشتی و پخش در واحد‌های صنفی می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراه نمایندگان شبکه بهداشت، به محل مذکور مراجعه و در بازرسی از یک کارگاه خانگی، مقداری فلافل غیربهداشتی و تعدادی دستگاه تولید را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارجاع به دستگاه قضائی، تصریح کرد: برخورد با چنین افراد سودجویی که به خاطر منافع شخصی سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند در دستور کار پلیس قرار دارد و بدون گذشت با آنان برخورد می‌شود.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در آباده

فرمانده انتظامی آباده گفت: تعداد ۱۵ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان آباده طی یک ماه گذشته از تعداد ۱۱۷ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

او افزود: ماموران در این بازدید‌ها موفق شدند ۱۵ واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب، فروش اقلام تاریخ مصرف گذشته و رعایت نکردن بهداشت پلمب و به بیش از ۱۰۲ واحد صنفی در خصوص عدم رعایت شئونات اسلامی، نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات الکترونیکی و فنی، ضوابط انتظامی و رعایت اصول حفاظتی برای پیشگیری از سرقت تذکر داده شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد و این مجموعه انتظامی با تمام توان در خدمت مردم ولایت مدار شهرستان آباده است.

۴ مجروح در انفجار کپسول گاز در تفیهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: انفجار کپسول گاز در یک خانه در روستای تفیهان شیراز، ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ کاووس محمدی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در روستای تفیهان شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که صاحب منزل با فشار کپسول گاز قصد باز کردن لوله آب آشپزخانه داشته است که ناگهان کپسول منفجر و باعث مجروحیت ۴ نفر از اعضای خانواده می‌شود.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه استفاده غیر اصولی و رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام استفاده از وسایل گرمایشی می‌تواند خسارت جبران ناپذیری بر جای بگذارد، از شهروندان خواست نکات ایمنی را در منزل مسکونی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش در جامعه نباشیم.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ و کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست دادند.

او ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۵۶ سارق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۶۳ فقره سرقت و دستگیری ۵۶ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد در این شهرستان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی ویژه دستگیری سارقان در مناطق جرم خیز به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، ۱۸۷ خودرو و ۷۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و به پارگینگ انتقال دادند، ادامه داد: دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۶۳ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج این طرح‌ها بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت اموال خود، بیشتر مواظبت کنند و هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت، بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.