پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در ارسنجان/کشف بیش از ۳۱ کیلو تریاک در خرمبید

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳۱ کیلو تریاک در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۳۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک با دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی، مطلع شدند فردی در این شهرستان در منزل خود اقدام به دپو و فروش تریاک می‌کند که بلافاصله موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شدند، افزود: در بازرسی از آن مکان، میزان ۳۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف وانت نیسان حامل کالای قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۵۱۷ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه "پل آبگینه" این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک وانت نیسان حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۱۷ ثوب پوشاک قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برخورد وانت ال ۹۰ با موتورسیکلت یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: تصادف وانت ال ۹۰ با موتورسیکلت در محور قیروکارزین به سمت جهرم، یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ حمدالله هوشمندی گفت: شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور قیروکارزین به سمت جهرم، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک وانت ال ۹۰ با یک موتورسیکلت هوندا برخورد کرده است.

سرهنگ هوشمندی با بیان اینکه در این حادثه راکب موتورسیکلت به دلیل تغییر مسیر ناگهانی و شدت جراحات وارده به وی فوت کرده است، از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران داشته باشند.

پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی در این خصوص گفت: در راستای طرح کنترل واحد‌های صنفی، ماموران انتظامی این شهرستان طی ۱۰ روز گذشته از ۱۷۰ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۲۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طرق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

دستگیری سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت از وی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان سروستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران این یگان با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کردند.

سرهنگ مجتهدی با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهم، ۲۰ فقره انواع سرقت از نوع منزل، احشام، درون خودرو و ... کشف شد، بیان کرد: این سارق حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.