کاپیتولاسیون نوین ترامپ + فیلم

جنایت نیروهای آمریکایی در کشورهای مختلف مساله‌ای است که هیچگاه از حافظه تاریخ جهان پاک نخواهد شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، عفو دو افسر آمریکایی توسط ترامپ که مرتکب جنایت جنگی در افغانستان شده بودند به یکی از خبرهای داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: وقتی مدعیان حقوق بشر جلوی واردات دارو به کشورمان را می‌گیرند


انتهای پیام/
 

جنایت ایالت متحده در روز روشن + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۳:۵۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکای خون‌خوار
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مرگ برآمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا و اروپای حرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
این که یه شبه و از دزدی بنزین رو 3 برابر میکنید جنایت نیست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
ترامپ مواظب اعمال و رفتارت باش.چون با کوچک ترین حرکت اشتباهی قبض مرگ خودت را امضا خواهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۵:۱۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
ننگ و مرگ و رسوایی و جهنم سوزان بر آمریکا و صهیونیست و تمامی همپیمانانشان و دوستدارانشان و جیره خوارانشان در شرق و غرب کره زمین باد که تمامی بدبختیها و بیچارگیها و درماندگیها و بینواییها و فقرها و فسادها و دزدیها و گرانیها و نزولخوریها و اختلاسها و رانتخواریها و باندبازیها و پارتی بازیها و فامیل بازیها و گرانیها و بیکاریها و بی درآمدیها و تهمت ناروا بستنها و دروغگویها و ظلمها و ستمها و شکنجه گریها و تروریستها و آدم ربایها و قتلهای مظلومان و کودک کشیها و کودک آزاریها تمامی جرمها و جنایتها و خیانتها و خلافکاریها و بزهکاریها و قاچاق و فروش مواد مخدر افیونی و مشروبات الکلی و تمامی اراذل و اوباشگریها و تمامی زنا و تجاوز به عنفها و تمامی گناهان ریز و درشت کبیره و صغیره و تمامی کمی و کاستیها و برده داریهای عصر جدید فراعنه جدید نژادپرستیها و تمامی شر و بلا و نکبتها و تمامی علتهای طلاقها و بی خانمانیها و گرانی مسکنها و گرانی اجاره بهای مسکنها گرانی تمامی اجناس ضرور مردمها گرانی بنزینها یهویی و تمامی دزدیها همه و همه زیر سر این سفاکان جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی و آل سعودی سقوطی و همپیمانانشان خارجیها است انشاءالله همه این شجره ملعونه به درک جهنم سوزان واصل شوند و به هزاران درد بی درمان و هزاران بلیات آسمانی و زمینی دچار شوند همراه با خاری و خفت و ذلت که مردم فقیر و مستتضعفین جهان را هر روز بدبخت تر از دیروز می کنند و نا امیدتر از روز و ماهای قبل می کنند هر چه فریاد دارید یر سر آمریکا و همپیمانانش بزنید مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیست مرگ بر آل سعودی خائن سقوطی . والسلام و صلوات التماس دعا والتماس تفکر .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ .
لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
حسین روسفید
۰۳:۲۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
چرا در باره این خبر افکار عمومی امریکا پوشش داده نمیشوند ؟ مردم امریکا فکر میکنند دولت آنها به عنوان یک منجی در افغانستان ظاهر شده که شر عثامه بن لادن را از سر افغانستان کم کرده است . برای چنین ارتشی قانون استرداد مجرمین بیمعنیست چون از طرف ملت افغانستان مشروعیت دارند . من حدس میزنم وجدانهای بیدار در امریکا کم نباشند و بفهمند نتنها دولتی اشغالگر را حمایت میکنند بلکه جنایات دولتشان در خارج از امریکا به مراتب بیشتر از جنایات داخلی آنهاست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۴۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا .
آخرین اخبار