رونمایی از کتاب بازاریابی مدرسه در رشت

کتاب "بازاریابی مدرسه، با رویکرد مدرسه داری در ایران" بعنوان دستنامه اى علمی و کاربردی برای تدوین برنامه راه اندازی و توسعه مدارس تعالی خواه و آرمان محور تدوین و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رحمت علی صابری حقایق نویسنده این کتاب گفت: این کتاب، برگرفته از یک منبع علمی روزآمد بوده که در جهت افزایش قابلیت پیاده سازی و انطباق با فضای مدیریت مدرسه در ایران، مطالب علمی و کاربردی مرتبط وهمچنین تجارب نگارنده از ۲۰ سال حرفه معلمی، تدوین برنامه راهبردی و بازاریابی سازمان‌های متفاوت از جمله دانشگاه‌ها و مدارس و تجربه چند ساله در هدایت و توسعه حوزه مدیریت مدارس در آن لحاظ شد.

او افزود: هدف و فلسفه بازاریابی مدرسه، جهت دهی مدارس به تولید و انباشت ثروت نیست، بلکه خلق ثروت مادی و معنوی در آن‌ها بر اساس نیاز‌های روز جامعه دانش آموزی و پرورش انسانی توانمند و خوشبخت است تا او با بهره گیری از توانائی‌های شکوفا شده خود، عامل توسعه جامعه باشد.
صابری حقایق تصریح کرد: بر اساس این فلسفه، مدرسه سرآمد، انسانی را رهسپار عرصه زندگی خواهد کرد که میداند، موفقیت او در سایه توجه متوازن به تحصیل و آموزش مناسب، پایبندی به معنویات، خلق ثروت، رعایت بهداشت و سلامت جسم و جان، توانمندی‌های حرفه‌ای و کار، وجهه اجتماعی مثبت، برخورداری از اوقات فراغت شاد و ایجاد ارتباطات مفید اجتماعی خصوصاً در خانواده، شکل می‌گیرد و علم بازاریابی بعنوان یک ابزار مناسب می‌تواند نقش آفرینی کند.

نویسنده کتاب بازاریابی مدرسه گفت: آشنائی تیم مدرسه با علم بازاریابی جهت ارائه خدمات برتر، نه تنها سطح ملی آموزش و پرورش را ارتقاء داده، بلکه با بهبود مستمر به سمت تعالی، دانش آموزان را از خدمات ثمربخش و آینده ساز برخوردار می کند.

 کتاب بازاریابی مدرسه شامل ۹ فصل است که در آن، چرخه بازاریابی، برنامۀ بازاریابی مدرسه، تحلیل بازار، تأمین نیاز‌ها بر اساس آمیخته عناصر بازاریابی مربوط، توسعه برند مدرسه، ابزار‌ها و کانال‌های مؤثر، رسانه هاى اثربخش، مدیریت ارتباطات و ارزیابی اثربخشی برنامه‌های تدوین شدۀ مدرسه را ارائه می دهد.

این کتاب توسط پیام سما دانشگاه آزاد اسلامی منتشر و توزیع آن بر عهده انتشارات سپیدرود رشت به شماره هاى ۰۱۳۳۳۲۶۲۷۶۹ و ۰۹۱۱۳۴۸۲۹۰۹ می باشد.

قرار است این کتاب در مراسمی در ۳۰ آبان ماهدر مجتمع خاتم الانبیا سالن رحمدل رونمایی شود.

انتهای پیام/آ

کتاب بازاریابی مدرسه منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.