گران‌ترین ادویه ایرانی در نمایشگاه هانوفر + فیلم

زعفران کشورمان در نمایشگاه هانوفر با بسته بندی ایرانی در نمایشگاه هانوفر عرضه شده است.

گران‌ترین ادویه ایرانی در نمایشگاه هانوفر + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برای حضور در نمایشگاه فناوری‌های کشاورزی هانوفر آلمان که در نوع خود معتبرترین نمایشگاه جهان به شمار می‌رود سه شرکت نوآفرین (استارتاپ) ایرانی با نظر سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO بودند، انتخاب شدند که البته به دو شرکت نوآفرین ویزای حضور داده نشد. این شرکت‌ها عبارت بودند از انرژاین که از ضایعات کشاورزی برق تولید می‌کند و شرکت بینجبار در زمینه تولید برنج ارگانیک.

در عین حال شرکت دیگری که حضور یافت نوآفرینی است فعال در حوزه زعفران که این گرانترین ادویه جهان را از تولید در مزرعه تا بسته بندی و فروش دنبال می‌کند.

شرکتی با نام کشمون که با حذف واسطه‌ها و ارائه زعفران در بسته بندی‌های استاندارد، آن را با ارائه مشخصاتی از جمله میزان کیفیت، مقدار سم و کود شیمیایی، معرفی کشاروز و نوع آبیاری در داخل و خارج کشور عرضه می‌کند. به این صورت که مصرف کننده از طریق این شرکت نو آفرین محصول را انتخاب و در داخل ایران و اروپا سفارش می‌دهد.

مشتریان اروپایی از طریق دو انبار این شرکت در انگلیس و آلمان سفارش خود را با پست دریافت می‌کنند.

این شرکت هر چند نوپا و نوآفرین است، اما گامی است برای جلوگیری از فروش عمده‌ای و زعفران ایرانی که در اروپا بسته بندی و با نام‌ها و برند‌های غیر ایرانی به مناطق مختلف دنیا صادر می‌شود.

سال گذشته از ۴۰۰ تن تولید زعفران در ایران، حدود ۲۸۰ تن صادر شد که ۹۰ درصد آن به صورت عمده بود.


بیشتر بخوانید: کشت ۱۰۰ هکتار طلای سرخ در رباط کریم + فیلم 


انتهای پیام/
 

صادرات زعفران به اروپا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار