در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تصویب یک فوریت طرح سیاست اجرایی و الزامات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران با ۱۴ رأی موافق یک فوریت طرح سیاست اجرایی و الزامات طرح لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری را به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت طرح سیاست اجرایی و الزامات بودجه سال 99 شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی دو فوریت طرح سیاست اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران، در دستور یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران در توضیح این دو فوریت گفت: دلیل تقاضای دو فوریت برای این الزامات محدودیت زمانی است که ما با آن مواجه هستیم و در آستانه دریافت لایحه بودجه سال ۹۹ قرار داریم و ما نیز در کمیسیون برنامه و بودجه با تسریع و تعجیل در ارائه طرح‌ها و لوایح مخالف هستیم، از همین رو باید بگویم استثنا نیز برای ما وجود دارد.

خزانه‌دار شورای شهر تهران افزود: آنچه که همکاران ما امروز به آن رأی می‌دهند، در گذشته نیز به آن عمل شده است و ما در مهم‌ترین بخش برنامه سوم که همان جداول کمی و منابع و مصارف است، رأی اعضا را داریم و با به تعویق انداختن این طرح چیزی به طرح اضافه نمی‌شود.

رسولی با تأکید بر اینکه اولویت‌ها از کمیسیون‌ها گرفته شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با رأی اعضای شورای شهر تهران مراحل تصویب را به سرعت بیشتری طی کنیم.


بیشتر بخوانید: الزام شهرداری تهران به برگزاری جلسه مشترک با شورایاری‌های محلات


پس از اظهارنظر خزانه‌دار شورای شهر تهران، دو فوریت طرح به رأی گذاشته شد که با ۳ رأی موافق و ۱۴ رأی مخالف به تصویب نرسید.

پس از به تصویب نرسیدن دو فوریت این طرح، یک فوریت طرح سیاست اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد که اعضای این شورا با ۱۴ رأی موافق یک فوریت آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار