پالتوی سفید زمستان بر تن پاییز رنگارنگ

لحاف سفید زمستان رنگ‌ های پاییز هزار رنگ را پوشاند.

پالتوی سفید زمستان برتن پاییز رنگارنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،استان مرکزی با بارش اولین برف پاییزی سفید پوش شد و پاییز رنگارنگ پالتوی سفید زمستان را برتن کرد.

هرچند پیش از این پاییز هزار رنگ با رنگ‌های خودش جلوه گری می‌کرد، اما با بارش این برف لحاف سفید زمستان رنگ‌های پاییز رنگارنگ را پوشاند.

مردم استان مرکزی که از اوایل ساعت‌های بامداد امروز شاهد بارش برف هستند که تا کنون نیز این بارش ادامه دارد وبا این بارش استان مرکزی هوای استان مرکزی کاملا زمستانی شده است.

با شروع بارش اولین برف سال ۹۸ در استان مرکزی ستاد زمستانی استان مرکزی که با اطلاعیه هواشناسی برای مواجهه با این وضعیت اعلام امادگی کرده بود اکنون درحال خدمات رسانی است راهداران مشغول نمک پاشی و برف روبی جاده‌ها هستند تا تردد در جاده‌ها تسهیل شود.

قاسمی کارشناس هواشناسی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا روز سه شنبه ادامه دارد.

هم اکنون تمامی محور‌های های مواصلاتی اراک و سایر محور‌ها از جمله شازند-خمین-زرندیه، کمیجان-خنداب، تفرش-آشتیان و مناطق کوهستانی همراه با بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روبرو هستند.

انتهای پیام / ج

لحاف سفید زمستان رنگ‌های پاییز هزار رنگ را پوشاند

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.