درخواست حزب الله برای اتحاد امت اسلامی با ایران

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: من امت اسلامی را به اتحاد با جمهوری اسلامی ایران فرا می‌خوانم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: من امت اسلامی را به اتحاد با جمهوری اسلامی ایران فرا می‌خوانم.

وی افزود: امت اسلامی باید متحد شود چرا که نقطه اشتراک‌های زیادی دارد. هدف از برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، ارسال این پیام به جهان است که ما برای حفظ اتحاد و اعلام همبستگی با یکدیگر آماده هستیم.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: ایجاد وحدت اسلامی برای عربستان اهمیت ندارد و این کشور وحدت را سرکوب می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
جناب شیخ نعیم قاسم عزیز: فارغ از اتحاد با ایران تمام مسلمانان جهان باید با همدیگر متحد شوند و با اتحاد با هم رو در روی استعمارپیر و امپریالیسم آمریکای استکباری بایستند زیرا: رب تمام مسلمانان جهان الله است و کتاب تمام مسلمانان جهان کتاب الله و قرآن کریم است و نبی تمام میسلمانان جهان محمدرسول الله(ص) است با اینهمه مشترکات مشترک و با اینهمه اجماع حول محورالله باید هم تمام مسلمانان جهان با همدیگر متحد شوند و اتحاد داشته باشند واین فقط نباید اتحاد با ایران باشد این اتحاد باید جهانی و تحت لوای الله و کتاب الله و نبی الله باشد با عنایت به اینکه تمام ادیان بزرگ الهی در الله مشترکند و الله را قبول دارند.........به امید روزی که مسلمین جهان متحد شوند.
آخرین اخبار