موج جدید دعوت‌نامه برای ستاره‌های سرخ

پس از سیل نامه‌های تهدید‌آمیز از سوی مربیان و بازیکنان خارجی به پرسپولیس حالا شاهد دعوت‌نامه‌های باشگاه‌های خارجی برای چند بازیکن سرخ‌پوشان هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از ابراز تمایل چند تیم عربی و خارجی برای جذب علی علیپور مهاجم پرسپولیس و اعلام آمادگی باشگاه برای مذاکره با مشتریان این بازیکن در نیم‌فصل، در چند روز گذشته رسانه‌ها از پیشنهاد باشگاه ویتوریا گیمارش به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و حضور آن‌ها در تهران برای مذاکره خبر داده‌اند که البته باشگاه فعلا تایید نکرده است.

موج جدید دعوت‌نامه برای ستاره‌های سرخ

در ادامه هم روز گذشته رسانه‌ها از پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک باشگاه چینی به محمد انصاری مدافع جوان پرسپولیس خبر دادند. انصاری که فصل گذشته هم مورد‌توجه باشگاه‌های خارجی و یک تیم چینی قرار گرفته بود، به دلیل نیاز پرسپولیس به بازیکن و محرومیت این تیم از نقل‌و انتقالات با مخالفت باشگاه مواجه شد و درنهایت هم انصاری در جمع سرخ‌پوشان ماند و فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی را تجربه کرد. حالا، اما شرایط فرق می‌کند و بر‌خلاف فصل گذشته باشگاه به خاطر مشکلات مالی شدید از این‌گونه پیشنهاد‌ها استقبال می‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه مخالفتی با جدایی ستاره‌ها و درآمدزایی ارزی بابت انتقال آن‌ها ندارند.

اما بحث اینجاست که گابریل کالدرون روی بازیکنانی، چون بیرانوند و انصاری حساب ویژه‌ای باز کرده و انتقال آن‌ها در میانه فصل قطعا مطلوب سرمربی آرژانتینی نخواهد بود مگر آن‌که باشگاه جایگزین مناسبی برای آن‌ها پیدا کند که سابقه نشان داده در نیم‌فصل جذب بازیکن شاخص توسط تیم‌های ایرانی به ندرت اتفاق افتاده و بازیکنان با کیفیتی جذب نشده‌اند. به نظر می‌رسد پس از چالش مالی بین کالدرون و باشگاه و ارسال ۲ نامه توسط سرمربی سرخ‌ها به فیفا بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش بحث انتقال ستاره‌های سرخ‌ها چالش بعدی و جدی‌تر پرسپولیسی‌ها و مرد آرژانتینی خواهد بود.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار