درآمدزایی مشاغل خانگی فرهنگی و هنری با حداقل سرمایه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مشاغل خانگی فرهنگی و هنری، با حداقل سرمایه می‌توانند درآمدزایی بالایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشاغل خانگی فرهنگی و هنری، با حداقل سرمایه می‌توانند درآمدزایی بالایی داشته باشند اظهار داشت: از دیگر مزایای این مشاغل، بازاریابی آن از طریق شبکه‌های اجتماعی است که دستیابی به بازار ملی را حتی از دور افتاده‌ترین مناطق، امکان پذیر می‌سازد.

او افزود: واحد اقتصاد خلاق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با ارائه تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط، امکان رشد و توسعه مشاغل خانگی فرهنگی و هنری را برای مردم استان فراهم نموده است.

کارگران ادامه داد: با پیگیری‌های این اداره کل، پارسال از حدود یازده میلیارد و نهصد میلیون ریال سهمیه مشاغل خانگی تخصیص یافته در سطح استان، از سوی کارگروه‌های اشتغال استانی، همه این مقدار سهمیه با موفقیت جذب گردید.

او اضافه کرد: رشته‌های متنوعی از جمله تدوینگری فیلم و تصویر، گرافیک کامپیوتری، برنامه نویسی، هنر‌های تجسمی از جمله نقاشی، کیف سازی و نمد ساز مدرن، اکسسوار صحنه، طراحی دکوراسیون داخلی، خوشنویسی، ترجمه کتاب و مقاله، ساخت احجام چوبی با دستگاه سی ان سی و روزنامه نگاری از مشاغل متداول معرفی شده این اداره کل می‌باشد.

انتهای پیام/ز

ارائه تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی فرهنگی و هنری

برچسب ها: ارشاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار