رونمایی از تمبر " هویت کودکان ایران اسلامی "

درحاشیه برگزاری دومين همايش ملی هويت كودكان ايران اسلامی، با حضور وزیر آموزش و پرورش از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.

رونمایی از تمبر به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از تمبر «هویت کودکان ایران اسلامی» در تاریخ ۲۵ آبان ماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد. آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه قزوین، جمال پور استاندار قزوین،  رحیم برخورداری مدیر کل پست استان قزوین و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مسئولان استانی در این مراسم حضور داشتند.

تمبر مذکور توسط حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر مسئولان حاضر بر حاشیه آن مطالبی را به رسم یادبود نگاشتند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۸۵ درصد ظرفیت ذهنی کودکان در سن زیر پنج سالگی تحقق پیدا می‌کند و خانواده‌ها اصلی‌ترین رکن شکل گیری هویت کودکان هستند و باید بررسی شود که خانواده‌ها چقدر آماده این مأموریت هستند و به خانواده‌ها درشکل گیری درست هویت کودکان آموزش دهیم. او تصریح کرد: دوره پیش دبستانی باید مبتنی بر ارزش‌ها و تؤام با نشاط و شادابی باشد تا تأثیر بگذارد.

انتهای پیام/ 

تمبر هویت کودکان ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار