مدیرکل راهداری استان همدان؛

هیچگونه افزایش کرایه‌ای نداریم / کارت هوشمند رانندگان متخلف باطل می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به اقرایش قیمت سوخت، ناوگان حمل و نقل این اداره کل حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه را ندارند.

هیچگونه افزایش کرایه‌ای نداریم / کارت هوشمند رانندگان متخلف باطل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در نشست هماهنگی امور حمل و نقل کالا و مسافر در جمع مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و انجمن‌های صنفی، ضمن بررسی وضعیت حمل و نقل مسافر و کالا با اشاره به نرخ جدید بنزین گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب و بالایی در بخش حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد و این بخش می‌تواند زمینه‌ساز صرفه‌جویی چشمگیر سوخت شود.

او با اشاره به افزایش نرخ سوخت، افزود: افزایش قیمت سوخت تأثیری بر نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل تحت نظارت این اداره کل ندارد و اقدام خودسرانه منجر به ابطال کارت هوشمند راننده و ناوگان خواهد شد.

پناهنده به نقش تغییرات بهای سوخت در حمل و نقل عمومی برون شهری اشاره کرد و یادآور شد: تغییرات قیمت سوخت، مدیریت حمل و نقل عمومی را می‌طلبد و باید با نگاه مثبت به این تحول نگریست.

مدیرکل راهداری استان همدان بیان داشت: در دو ماه آینده سامانه‌ای برای ارزیابی میزان مصرف بنزین در سواری کرایه‌ها طراحی می‌شود که بر این اساس پیمایش بنزین و سوخت مصرفی در اختیار ناوگان سواری کرایه قرار می‌گیرد.

پناهنده ادامه داد: با توجه به تخصیص سهمیه مناسب به ناوگان سواری کرایه قطعا مسافران اشتیاق بیشتری به استفاده از ناوگان سواری کرایه نشان خواهند داد.

این مسئول اضافه کرد: در شرایط فعلی باید باور داشته باشیم که تمهیدات در نظر گرفته با بررسی‌های مختلف انجام شده و نتایج مثبتی به بار خواهد آورد و قطعا با صبوری و دقت نظر مردم ثابت خواهد شد که نتیجه این امر به تقویت قوای قشر ضعیف برخواهد گشت.

مدیرکل راهداری استان همدان افزود: ما وظیفه داریم ضمن ایجاد وحدت رویه و آگاهی دادن به صنوف خود از ایجاد هر گونه تنش و تشویش بین صنف وابسته جلوگیری کرده و تلاش کنیم از پخش اخبار غیرواقعی و نشر اکاذیب پرهیز شود.

مصطفی پناهنده ابراز امیدواری کرد: در راهکار‌های جدید، حمل و نقل عمومی تقویت و دارای جایگاه ویژه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/ د 

کرایه ناوگان حمل و نقل جاده ای افزایش نمی یابد

 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.