نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، فرصتی برای دیده شدن مشاغل خانگی

رئیس کارگروه تجاری سازی کسب و کار کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در استان، فرصتی برای پیدا کردن استعدادهای نهفته در خانه است.

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، فرصتی برای دیده شدن مشاغل خانگینورالهدی پورعباس رئیس کارگروه تجاری سازی کسب و کار کانون زنان بازرگان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در مشهد در راستای معرفی و تجاری سازی مشاغل خانگی دستاورد زنان سرپرست خانوار، حاشیه شهر، کارآفرین و هنرمند استان است.

او با اشاره به اینکه کانون زنان بازرگان استان، ساماندهی و ارتقاء بخشی به صنایع دستی زنان خراسان رضوی را در دستور کار خود دارد، ادامه داد: هدف از این کار، شناسایی بانوان توانمند در حوزه کسب و کار‌های خرد، ارتقاء توانمندی‌های بانوان، ایجاد بستر مناسب برای تولید و فروش کالا‌های آنان می‌باشد.

رئیس کارگروه تجاری سازی کسب و کار کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: در نمایشگاه صنایع دستی، سعی بر این شده تا از صنعت زنان روستایی استفاده شود و فرصتی باشد تا آنان نیز به معرفی محصولات خود بپردازند.

کانون زنان بازرگان خراسان رضوی زیر مجموعه اتاق بازرگانی استان، با کمک مجمع مشورتی استانداری، مشاغل خرد عشایر و روستایی زنان را در سطح استان شناسایی کرده و در این نمایشگاه از آنان دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام// د. ف


برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.