معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

اغتشاش‌های اخیر هدفمند بوده است

محمدابراهیم الهی تبار گفت : تخریب گسترده، آتش زدن‌های بدون منطق و کشته‌سازی‌ها این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: سرکرده‌های ناآرامی‌ها در تلاش بوده‌اند که با کشته‌سازی، مردم را به خیابان‌ها و ایجاد آشوب بکشانند.

او افزود: به آتش کشیدن اموال دولتی و خصوصی، جایگاه‌های آتش نشانی و پمپ بنزین، تخریب مبلمان شهری و فروشگاه‌ها نشانگر این است که یک جریان سازماندهی شده به دنبال مقابله با کشور و مردم هستند نه همراهی با آنان.

الهی تبار گفت: اعتراض مدنی در قوانین کشور پذیرفته شده و بیان مخالفت و اظهارنظر به عنوان یک حق قانونی برای مردم در نظر گرفته شده است، اما آشوب و اغتشاش قابل تحمل نیست و مردم هم از حکومت انتظار دارند با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی کنند.

او بیان کرد: عقل و منطق و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که اگر اعتراض به شیوه درست و در مسیر قانونی آن صورت نگیرند، خیلی زود منحرف می‌شود و فرصت طلبان با سوارشدن بر بستر ایجاد شده، اهداف سیاسی خود را دنبال خواهند کرد.

الهی تبار افزود: در آشوب‌های دی ماه ۱۳۹۶ و چند روز اخیر مصداق‌های آن و سوءاستفاده معاندان و دشمنان را مشاهده کردیم، اما مردم در هر ۲ مقطع وقتی متوجه شدند دیگران صحنه‌گردان میدان هستند، راه خود را از آنان جدا کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: گرچه ممکن است امروز هم بخشی از مردم از اصلاح قیمت بنزین ناراحت و ناراضی باشند، اما هرگز اجازه نمی‌دهند، عده‌ای فرصت طلب امنیت و آرامش آنان و جامعه را به خطر بیندازند.

 الهی تبارگفت: بخشی از اعتراض‌های مردمی به طرح اصلاح قیمت بنزین با توضیحات و روشنگری مسئولان رفع می‌شود و برای آن دسته از شهروندانی هم که به تغییر قیمت بنزین دچار آسیب می‌شوند، باید تدبیر مناسب توسط مسئولان مربوطه انجام شود تا از فشار مضاعف بر آنان جلوگیری شود .

انتهای پیام/د

 توضیحات معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه در خصوص اعتراض های اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار