رئیس سازمان صمت اردبیل:

وضعیت بازار اردبیل توسط بازرسان رصد می‌شود/۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: وضعیت بازار اردبیل لحظه به لحظه توسط بازرسان رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اردبیل که در فرمانداری برگزار شد، گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود کالا‌های اساسی در اردبیل وجود ندارد و از کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم درخواست داریم تا هرگونه اقدامات مرتبط با احتکار و افزایش قیمت را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

او افزود: بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی توسط بازرسان از واحد‌های صنفی شهر اردبیل صورت گرفته که خوشبختانه هیچگونه مشکل و تخلفی طی این بازدید‌ها ملاحظه نشده و مطابق برنامه‌ریزی بازرسی هر روز حتی روز‌های تعطیل از بخش‌های مختلف بازار صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در دو روز گذشته به کلیه واحد‌های صنفی و فروشگاهی اعلام شده تا نسبت به نصب اتیکت قیمت بر روی کالا‌ها اقدام کنند تا شاهد گران‌فروشی و افزایش قیمت خودسرانه نباشیم و بازرسان نیز با سهولت کار خود را انجام دهند.

صادقی گفت: پس از افزایش قیمت بنزین گزارشات مبنی بر افزایش قیمت به سامانه ۱۲۴ حدود ۵۰ درصد افزایش یافته که با حضور به موقع بازرسان موضوعات به صورت میدانی پیگیری شده است که عمده‌ترین گزارشات در خصوص افزایش کرایه ناوگان داخلی و بین شهری بوده و خوشبختانه در زمینه افزایش قیمت کالا‌ها در اردبیل گزارشی مخابره نشده است.

انتهای پیام/ح

هیچ‌گونه کمبود کالا‌های اساسی در اردبیل وجود ندارد

برچسب ها: بازار ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار