استاندار فارس گفت: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین ارزاق عمومی وجود ندارد.

مشکلی در زمینه تأمین ارزاق عمومی وجود ندارد/کنترل قیمت اجناسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های صنفی فارس، تامین سوخت و امنیت تردد را از دغدغه‌های بسیار مهم صنفی برشمرد و گفت: تاکنون با همکاری نهاد‌های امنیتی و انتظامی اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است و از همین رو هیچ مشکلی در زمینه تامین ارزاق عمومی در استان نداریم.

او با بیان اینکه توسعه و امنیت از جمله مطالبات اصلی مردم به شمار می‌رود، اصلاح ساختار‌های معیوب اقتصادی و هدفمند کردن بسیاری از درآمد‌های دولت را از جمله اهداف تغییر نرخ بنزین عنوان کرد.

رحیمی اضافه کرد: درصورتی که این تصمیم ایراداتی داشته باشد، برای حل آن باید از مبادی قانونی وارد عمل شد؛ نه مسیری که مخل آسایش و امنیت مردم باشد و بهانه‌ای به معاندان کشور و نظام دهد.

استاندار فارس تأمین امنیت را از نتایج همکاری و هماهنگی نهاد‌های اجتماعی دانست و افزود: اصناف همیشه در نیل به اهداف عالی نظام با تمام توان پای کار بوده‌اند.

وی ابراز امیداوری کرد که همه نهاد‌های مسئول در گذر از این شرایط با برنامه‌ریزی و مشارکت همه‌جانبه در تامین امنیت روانی و نیز رفع نیاز‌های معیشتی مردم از جمله نیاز‌های خوراکی آن‌ها موفق عمل کنند.

رحیمی با بیان اینکه کالا‌ها نباید هیچگونه افزایش قیمتی داشته باشند، ادامه داد: از همه اصناف انتظار داریم در این زمینه منصفانه عمل کنند و در وضعیت کنونی به کسی اجازه سوءاستفاده ندهند؛ همچنین شرایط نباید به گونه‌ای باشد که به مردم فشار وارد شود.

استاندار فارس ابراز داشت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است.
انتهای پیام/م

برچسب ها: استانداری ، تغذیه ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.