تشکیل گروه‌های جهادی پیشکسوتان برای کمک به محرومان

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: گروه‌های جهادی پیشکسوتان با هدف انتقال تجربیات برای کمک به مناطق مورد نیاز تشکیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ احمد شمسی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارالله استان کرمان در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت نیرو‌های مسلح در شهرستان‌های جیرفت و رابر با بیان فرمایش رهبری مبنی بر اینکه پاسداران بازنشستگی ندارند و باید همانند شاغلان در همه عرصه‌های انقلاب، حضور فعال داشته باشند، گفت: تلاش می‌کنیم گروه‌های جهادی پیشکسوتان را در کنار سایر گروه‌های جهادی با هدف انتقال تجربیات برای کمک به مناطق مورد نیاز در فعالیت‌های عمرانی، درمانی، بهداشتی، کشاورزی و اشتغالزایی تشکیل دهیم.

او افزود: در حال حاضر توانسته ایم با تشکیل گروه شهید محمدعلی مسعودی راد و هم افزایی با گروه جهادی سیدالشهدای استان اصفهان مستقر در شهرستان ریگان، گام‌های موثری برداریم و به محرومان کمک‌هایی کنیم.

سرهنگ شمسی اهدای یک دستگاه آبسرد کن به مرکز اشتغال زایی گروه جهادی سید الشهدای مستقر در ریگان، اهدای مقداری از هزینه‌های فرزند یک خانواده نیازمند در ریگان، اهدای مقداری از هزینه یک بیمار در بیمارستان کهنوج که به خاطر نداشتن وجه نقد و نپرداختن از بیمارستان او را ترخیص نمی‌کردند، اشتغالزایی برای چندین خانواده با خرید دستگاه دوغ ساز و سبزی خرد کن، تهیه مقداری از جهیزیه یک دختر نیازمند را از اقدامات گروه جهادی شهید مسعودی راد عنوان کرد.

او افزود: به منظور ارئه خدمات بیشتر هفته گذشته، بازدیدی از فرآیند تشکیل گروه جهادی سید الشهدا در استان اصفهان داشتیم.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نیرو‌های مسلح از اقدامات گروه جهادی سیدالشهدای اصفهان به خاطر ارائه خدمات بسیار مهم در زمینه‌های درمانی، آموزشی، اشتغالزایی و عمرانی به مردم شهرستان ریگان قدردانی کرد.  

انتهای پیام/ی

خدمات ارزنده گروه جهادی اصفهان در ریگان

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار