۱۶۷ نفر از ایتام حامی ندارند

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: در حال حاضر۱۶۷ نفر از ایتام استان هنوز فاقد حامی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۳۶ یتیم با ۱۵ هزار و ۱۸۱ حامی تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان قرار دارند.

او، بر مشارکت هرچه بیشتر مردم و خیران برای یاری رساندن به ایتام و فرزندان محسنین تأکید کرد و افزود: هم اکنون ۱۶۷ نفر از فرزندان محسنین استان گیلان  هنوز فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۳۰ حامی هم‌اکنون از ۴ هزار و ۵۴۳ فرزند محسنین تحت پوشش نهاد کمیته امداد در استان گیلان حمایت می‌کنند، گفت: یقیناً با جذب هر چه بیشتر مشارکت‌های مردمی و با حضور پررنگ‌تر خیران و نیکوکار، می‌توان امکانات و رفاه بیشتری را برای این افراد در سطح جامعه فراهم کرد.

عباس اهرابی، یکی از خدمات مهم، ماندگار و بسیار اثرگذار این نهاد حمایتی را که با مشارکت حامیان و نیکوکاران اجرا می‌شود اکرام ایتام دانست و افزود: نیاز‌های یک یتیم و یا فرزند محسنین فقط شامل نیاز‌های مالی نمی‌شود بلکه باید برای آنان در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اشتغال زایی نیز برنامه‌ریزی کرد.

او در پایان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۳# و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و فرزندان محسنین گیلان باشند.

 

انتهای پیام/م.ع

ایتام گیلانی چشم انتظار حامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.