مدیرکل کمیته امداد گیلان:

ایتام گیلانی در انتظار حمایت نیکوکاران / راه اندازی پویش من یک حامی هستم

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در حال حاضر ۱۵۳نفر از ایتام تحت حمایت از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند و برای تأمین کمک‌هزینه درمانی نیازمند یاری نیکوکاران هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در حال حاضر ۱۵۳نفر از ایتام تحت حمایت از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند افزود: برای تأمین کمک‌هزینه درمانی این ایتام و همچنین تهیه دارو برای آن‌ها نیازمند مساعدت و یاری نیکوکاران و حامیان هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳ هزار و ۶۸۲یتیم با ۱۵هزار و ۴۹۳حامی تحت حمایت این نهاد هستند افزود: ۴ هزار و ۵۸۶فرزند محسنین هم با ۶هزار و ۵۴۳ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین افزود: حامیان سال گذشته ۲۰میلیارد و ۶۶۰میلیون و ۱۵۰هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده‌اند.

عباس اهرابی، با تأکید بر اینکه ۳ هزار ۸۶نفر از ایتام و فرزندان محسنین تنها یک حامی دارند گفت: با توجه به نیاز‌های معیشتی، تحصیلی، درمانی، مسکن و دیگر نیاز‌های اساسی این فرزاندان یک حامی جوابگوی نیاز‌های یتیم و یا فرزند محسنین نیست و نیاز است چند نفر حمایت یک یتیم و یا فرزند محسنین را به عهده بگیرند.

وی، با اشاره به راه اندازی پویش من یک حامی هستم گفت: خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش، یاریگر ایتام و فرزندان محسنین در زمینهٔ تحصیلی، درمان، مسکن و معیشتی باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران است.

 

انتهای پیام/م.ع

درخواست کمیته امداد گیلان از خیران برای حمایت از ایتام

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.