مشارکت بیش از ۷۹۰ هزار فارسی در طرح حذف قبوض کاغذی گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: تاکنون بیش از ۷۹۰ هزار استان فارسی در طرح حذف قبوض کاغذی گاز مشارکت داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی گفت: شرکت گاز استان در راستای اجرای طرح حذف صورتحساب کاغذی گاز راه‌های متنوعی از قبیل ارسال پیامک، سایت، نرم افزار موبایلی را برای دریافت اطلاعات مشترکین راه اندازی کرده و و تاکنون توانسته است اطلاعات بیش از ۷۹۰ هزار مشترک را جمع آوری کند.

او با اشاره به ثبت اطلاعات ۶۲ درصد مردم شیراز و ۵۳ درصد مشترکان استان در سامانه جمع آوری اطلاعات این شرکت افزود: مشترکان برای دریافت اطلاعات صورت حساب گاز خود می‌توانند به ۳ روش ارسال شماره اشتراک به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۱۱، مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان به نشانی www.nigc-fars.ir و یا سایت شرکت ملی گاز به نشانی www.nigc.ir اقدام کنند.

حسینی ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع قبوض، تسریع در دریافت صورتحساب اشتراک گاز، تسریع در پرداخت صورتحساب و وصول مطالبات و کاهش مراجعات مردمی به ادارات گاز نواحی را از مزایای اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه از پایان آذر امسال قبوض کاغذی برای مشترکان گاز صادر نمی‌شود، از مردم خواست برای اجرای این طرح با این شرکت همکاری کنند.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک گاز در فارس وجود دارد.
انتهای پیام/م

اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار