حضور ۲ تیم از شهربابک در لیگ برتر فوتبال بانوان کرمان

دبیر هیئت فوتبال شهربابک از حضور تیم‌های بابک میدوک و شقایق شهربابک در لیگ برتر فوتبال بانوان استان کرمان در رده‌ی بزرگسالان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله کافی دبیر هیئت فوتبال شهربابک در مراسم دورهمی و تجلیل از اعضای هیئت فوتبال شهرستان شهربابک گفت: علی رغم همه حاشیه‌های موجود، مسابقات لیگ شهربابک در دو بخش لیگ برتر و لیگ دسته یک برگزار شد.

او افزود: در لیگ برتر فوتبال این شهرستان، تیم‌های دشت سپید استبرق و امید مهدی به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان شدند.

کافی تصریح کرد: تیم‌های طباخی و شهدای استبرق نیز به ترتیب قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ دسته یک را بدست آوردند و به لیگ برتر فوتبال این شهرستان صعود کردند.

او با بیان اینکه در شش نقطه از شهربابک فوتبال بانوان فعال است، اظهار داشت: تیم‌های بابک میدوک و شقایق از شهربابک در لیگ برتر بزرگسالان فوتبال استان کرمان شرکت می‌کنند.

کافی به برگزاری هر چه بهتر فوتبال از لحاظ کمی و کیفی تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های شهرستان به ویژه نیروی انتظامی و اورژانس نیز باید در برگزاری مسابقات فوتبال، هیئت فوتبال شهربابک را یاری کنند.

او ضمن تشکر از باشگاه صنعت مس شهربابک به خاطر تقبل کردن هزینه‌های لیگ شهرستان ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور بیش از پیش پیشکسوتان و مسئولان در این لیگ‌ها باشیم، چرا که دلگرمی جوانان و عوامل هیئت فوتبال شهربابک را در پی دارد.


ابوالفضل نیکونام رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهربابک نیز گفت: از مجموعه و همه عوامل هیئت فوتبال این شهرستان از جمله مسئولان کمیته داوران هیئت فوتبال، کمیته برگزاری مسابقات، کمیته فوتسال، کمیته پیشکسوتان، کمیته آموزش هیئت فوتبال، کمیته مسئول امور مالی، خانم شریفی از اعضای هیئت فوتبال، مسئول نگهداری از چمن طبیعی که کار دشواری است، کافی دبیر هیئت فوتبال و زهرا کرمی نائب رئیس هیئت فوتبال شهرستان که در پیشبرد فوتبال و فوتسال بانوان بسیار تلاش داشته اند، صمیمانه سپاسگزارم.

او از خدمات، زحمات و حمایت‌های میثم پاریزی، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان و ناصر نعمت سرپرست فعلی اداره ورزش و جوانان شهربابک از فوتبال شهرستان تقدیر کرد.

نیکونام تأکید کرد: باید هیئت فوتبال و باشگاه‌های فوتبال شهرستان در کنار هم رشد کنند در غیر این صورت شکست حاصل کار است.

او به حاشیه‌های فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: با توسعه زیرساخت ها، حاشیه‌ها کمتر خواهند شد.


قاسم شمسی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهربابک هم گفت: سطح فوتبال شهربابک رو به پیشرفت است و مسابقات لیگ شهرستان بسیار خوب برگزار شد.

او از تشکیل کمیته تأمین امنیت مسابقات ورزشی در شهرستان خبر داد و بیان داشت: با ورود صنایع جنبی به ورزش به ویژه در فوتبال می‌توان از لحاظ مالی به باشگاه‌ها و فوتبال شهربابک کمک کرد.

انتهای پیام/ب

آئین تجلیل از اعضای هیئت فوتبال شهرستان شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.