ساعت و مسیر راهپیمایی مردمی علیه آشوبگران در سراسر استان مرکزی

راهپیمایی مردمی علیه آشوبگران در سراسر استان مرکزی تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.

ساعت و مسیر راهپیمایی مردمی علیه آشوبگران در سراسر استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  راهپیمایی "میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" امروز در سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود و مردم با شرکت دراین راهیپمائی ضمن میثاق دوباره با انقلاب و رهبری حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور اعلام می‌کنند.

ساعت، مسیر و محل این راهپیمایی مردمی درنقاط مختلف استان مرکزی در جدول زیر آمده است:

ساعت و مسیر راهپیمایی مردمی علیه آشوبگران در سراسر استان مرکزی

تجمع مردم انقلابی اراک از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای این شهر آغاز می‌شود و راهپیمایان ضمن عبور از پل خیبر در مسیر خیابان محسنی اراک و خیابان شیخ فضل الله نوری به سمت مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پس از حوادث چند روز گذشته در کشور مردم با بصیرت، متدین و انقلابی استان مرکزی امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه با شرکت در راهیپمائی مردمی با عنوان "میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" حمایت خود را از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام دانشی افزود: مردم با سردادن شعار‌های انقلابی، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام / ج

راهپیمایی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور امروز در استان مرکزی

برچسب ها: راهپیمایی ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
اعظم
۱۰:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
تلخاب کی راپیمایی داره