خروش انقلابی مردم استان مرکزی علیه آشوبگران

راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان مرکزی آغاز شد.

خروش انقلابی مردم استان مرکزی علیه آشوبگران

خروش انقلابی مردم استان مرکزی علیه آشوبگران

خروش انقلابی مردم استان مرکزی علیه آشوبگران

پس از حوادث چند روز گذشته در کشور مردم با بصیرت، متدین مردم استان مرکزی در راستای حمایت از مواضع مقام معظم رهبری با حضور انقلابی در راهپیمایی خودجوش بر آشوبگران خروشیدند و ضمن میثاق دوباره با ولایت از اقتدار و امنیت کشور حمایت کردند.

راهپیمایی "میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" از صبح امروز در چندین شهر استان مرکزی برگزار شد و مردم با شرکت دراین راهیپمائی ضمن میثاق دوباره با انقلاب و رهبری حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

مردم با بصیرت، متدین و انقلابی استان مرکزی امروز با حضور در خیابان‌ها به نظام و رهبری لبیک گفتند و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعار‌های " مرگ بر اسرائیل "، " مرگ بر آمریکا"، "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم"، "مرگ بر اخلالگر" و " مرگ بر فتنه گر داخلی" از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کردند.

مردم فهیم و انقلابی اراک هم پس از حضور خود در میدان شهدای این شهر ضمن عبور از پل خیبر در مسیر خیابان محسنی اراک و خیابان شیخ فضل الله نوری به سمت مصلی بیت المقدس اراک حرکت کردند و با سردادن شعار‌های انقلابی، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین در این مراسم بیانیه‌ای قرائت شد و در آن از سران سه قوه خواسته شد تا مراقب باشند گرانی زندگی مردم را تحت تاثیر قرارندهد.

انتهای پیام / ج 

راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان مرکزی آغاز شد

 

برچسب ها: راهپیمایی ، آشوبگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.