رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی خبر داد؛

هشدار هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر در خراسان رضوی

رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس نقشه های هواشناسی و تقویت هسته بارش سامانه بارشی در استان، احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب وجود دارد.

هشدار هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر در خراسان رضوی/ بارش برف در مناطق سردسیر استانیحیی قائنی پور رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بر اساس اخطاریه شماره ۹ اداره هواشناسی خراسان رضوی؛ با تقویت هسته بارش سامانه بارشی در استان انتظار می‌رود حجم بارش‌ها در نیمه جنوبی استان منجر به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر گردد.
 
او تصریح کرد: تحلیل نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی، نشان دهنده آن است که تا پایان هفته شاهد بارش باران  درغالب نقاط استان خواهیم بود ضمن اینکه در نقاط سردسیر با گسترش جریانات هوای سرد این بارش ها  به صورت برف خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای امشب مشهد دو درجه زیر صفر است که در روز‌های ابتدایی هفته آینده بین پنج تا ۶ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

قائنی پور افزود: بارش رگباری باران که از دوشنبه شب در خراسان رضوی آغاز شده است از امروز تا پایان هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام// ز.م
 

اخطاریه هواشناسی درباره بارش برف و باران در خراسان رضوی 

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار