معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

مردم قزوین علیه آشوبگران راهپیمایی می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: مردم قزوین روز شنبه دوم آذر ماه علیه آشوبگران اغتشاشات اخیر راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان در جمع خبرنگاران گفت: مردم قزوین ساعت ۹ و نیم صبح روز شنبه دوم آذر ماه با شعار "امنیت، وحدت ملی" علیه آشوبگران از میدان میر عماد تا خیابان شهدا راهپیمایی خواهند کرد.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه از برگزاری ۵۲۷ برنامه در هفته بسیج مستضعفین با شعار" بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است "خبر داد و گفت: برنامه‌های این هفته از فردا با عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل آغاز خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری یادواره‌های شهدای بسیجی، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیون به منظور تشریح عملکرد بسیج، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت بسیج، اجرای همایش‌های تبیینی و بصیرتی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

او در ادامه از بهره برداری از ۴۰ طرح عمرانی در مناطق محروم در این هفته خبر داد و گفت: همچنین ارد‌های جهادی در هفته بسیج در مناطق کمتر دور افتاده و کمتر توسعه یافته حضور خواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: همچنین در هفته بسیج با برپایی ایستگاه سلامت در درمانگاه‌های مربوط به سپاه، خدمات رایگان درمانی از جمله قند خون و فشار خون داده می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی افزود: همچنین در درمانگاه‌های پاکروان و امام خمینی (ره) مردم به صورت رایگان ویزیت می‌شوند و خدمات داندانپزشکی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

او در ادامه از برپایی تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور در ۵ آذر ماه خبر داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: همچنین در هفته بسیج در مساجد محله‌ها به مردم مشاوره حقوقی رایگان داده می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی افزود: اجرای گروه تئاتر و سرود، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و برگزاری مجمع فرماندهان و پیش گامان بسیجی در استانداری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: تعهد داشتیم تا برای مردم سیل زده منطقه نورآباد استان لرستان ۴۲۰ واحد را تعمیر، بازسازی و ۲۸ واحد را احداث کنیم که این طرح‌ها در نیمه دوم آذرماه افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ک

مردم قزوین دوم آذر ماه علیه آشوبگران اغتشاشات اخیر راهپیمایی می‌کنند

 

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
با سلام
اینترنت وصل کنید تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۳۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
با سلام
آقا کی اینترنت وصل میشه خسته شدیم قزوین که خبری نیست وصل کنید تورو خدا