مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران ؛

پیام مقام معظم رهبری همه مشکلات را حل کرد

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت : روز شنبه از لحاظ خبری بسیار سخت بود و همه مخالفت می‌کردند اما روز یکشنبه پیام مقام معظم رهبری همه مشکلات را حل کرد و دشمنان هم ناامید شدند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در آیین بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران و تجلیل از سردبیران و خبرنگاران استانهای کرمانشاه، خوزستان و ایلام برای پوشش اخبار اربعین که در سرسرای جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، گفت : در جریان اغتشاشات چند روز اخیر مردم کشورمان با هوشیاری صف خود را از اشرار جدا کردند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود، هدف امام حسین (ع) را ماندگاری دین اسلام عنوان کرد و گفت : این شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین دلیل و پشتوانه‌ای دارد که باید به آن فکر کنیم و اربعین یعنی قیام امام حسین (ع) پیروز شده است.

متقیان به ۲ دهه فعالیت خبرگزاری ایسنا در کشور اشاره کرد و افزود: اولین خبر ما در ۱۳ آبان سال ۱۳۸۷ که پیام مقام معظم رهبری بود، منتشر شد و ایشان در این پیام از خبرگزاری ایسنا خواستند تا اخبار خوب، مفید و امیدبخش را به جامعه مخابره کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، صداقت در کار، امانت‌داری و اخلاق‌مداری را شعار این خبرگزاری عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم که بعد از ۲ دهه فعالیت موفقیت‌های قابل‌قبولی را کسب کرده‌ایم و در بین رسانه‌های کشور جایگاه خوبی داریم.

 

 

انتهای پیام/د

مردم کشورمان با هوشیاری صف خود را از اشرار جدا کردند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا اینترنت قطعه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا اینترنت قطعه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا اینترنت قطعه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهی
۱۵:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چی حل شد بنزین لیتری ۳۰۰۰ تومنه معلومه حقوقت خوبه
آخرین اخبار