دیدار پرسپولیس – نفت‌مسجدسلیمان برگزار می‌شود

خوزستان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت‌مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در روز جمعه، یکم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سازمان لیگ صبح امروز، چهارشنبه با اعلام این خبر که به دلیل مشکلات بستر اینترنت و عدم امکان فروش بلیت‌الکترونیکی برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت‌مسجدسلیمان، این مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ -لغو و به زمان دیگری موکول شد؛ اما ساعتی بعد مجددا  از رفع این مشکل خبر داد و اعلام کرد،مشکلات فروش بلیت مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر برطرف و این مسابقه طبق اعلام برنامه قبلی در همان روز جمعه، اول آذرماه ۹۸ ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

پیش از این نیز دیدار نفت آبادان و سپاهان و چهار بازی دیگر به دلیل نبود شرایط لازم برای برگزاری این مسابقات لغو شده بود. همچنین دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و آرمان گهر سیرجان در لیگ یک فوتبال کشور به زمان دیگری موکول شد.

در ادامه بازی های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال،دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان  و فولاد خوزستان نیز روز یکشنبه سوم آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.