حمایت از ۲ تیم نفتی خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان بر ضرورت حمایت از ۲ تیم نفتی استان در لیگ برتر کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: ضرورت حمایت از تیم‌های نفتی فوتبال استان در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم حمایت لازم از تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر داشته باشیم.

او افزود: به حوزه ورزش باتوجه به تاثیری که در سلامت مردم و ایجاد نشاط اجتماعی دارد و حمایت از حوزه‌های ورزش همگانی با مشارکت شهرداری‌های، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و سایر مجموعه‌ها بوده و برنامه‌های خوبی نیز مدنظر قرار داشته است.

حاجتی بیان داشت: حداقل در حوزه ورزش همگانی حداقل حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه زیرساختی اختصاص دهیم تا بتوانیم در کنار سایر بخش‌های ورزش، شاهد یک جهش بسیار خوب در حوزه ورزش‌های همگانی خوزستان باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان تصریح کرد: به روند پروژه‌های نیمه تمام سرعت ببخشیم. برنامه دیگر این است که در شهرستان‌هایی که از استعداد‌های خاص برخوردارند، بتوانیم سالن مربوط به رشته پرطرفدار و دارای استعداد را احداث کنیم.  

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: می‌خواهیم ورزش همگانی را به صورت مستمر داشته باشیم، دوم اینکه در مناسبت‌های مختلف نیز به ورزش همگانی پرداخته شود و در کنار این موارد، برنامه‌هایی برای پایان هفته مردم در حال برنامه‌ریزی است تا بتوانیم برای حضور مردم در ورزش همگانی، سرفصل جدیدی را جا دهیم.

انتهای پیام/م

توجه به ورزش همگانی در کشور

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار