داورزنی: والیبال از ریل موفقیت خارج شده است/ به ما تحمیل شد که به فدراسیون برگردیم

رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: والیبال در حال انحراف  از ریل موفقیت بود و به ما تحمیل شد که بار دیگر به این فدراسیون برگردیم.

محمدرضا داورزنی رئیس جدید فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هر سیستمی که بخواهد خوب کار کند، نیاز به پویایی دارد و اگر قرار باشد در تمام ابعاد دچار سکون باشد، قطعا به مشکل بر می‌خورد. با شرایطی که والیبال ما دارد تلاش می‌کنیم تا والیبال را به ورزش نخست ایران تبدیل کنیم و برای محقق کردن چنین هدفی نیاز داریم که از تمام ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و بر ساختار و نیرو‌هایی که داریم، بازنگری کنیم. باید زمینه‌ای برای ورود نیرو‌های جوان و تازه نفس فراهم کنیم تا بتوانیم در بخش‌های مختلف کادرسازی انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر حکم ریاست داورزنی را امضا کرد


داورزنی در خصوص دلایل بازگشتش به فدراسیون والیبال گفت: طبیعی است که ما نباید مادام العمر در فدراسیون حضور داشته باشیم، اما با اتفاقاتی که در ۲ - ۳ سال گذشته رخ داد، والیبال در حال انحراف  از ریل موفقیت بود و به ما تحمیل شد که بار دیگر برگردیم تا به اتفاق خانواده والیبال شرایط بهتری رقم بزنیم.

رئیس جدید فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون به اندازه کافی از این رشته حمایت شده است گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در سال‌های اخیر به والیبال کمک کردند، اما ظرفیت والیبال به اندازه‌ای است که بتواند با خودکفایی کامل روی پای خودش بایستد. ما والیبال را به جایگاهی رساندیم که  از ۱۰۰ درصد وابستگی به دولت به ۸۰ درصد وابستگی رسید، اما متاسفانه در سال‌های اخیر شرایطی رقم خورد که فدراسیون والیبال بدهکار شده است. با این وجود این وعده را به مردم می‌دهیم که والیبال ما همچنان ظرفیت این را دارد که روی ریل موفقیت قرار بگیرد و به روز‌های خوبش بازگردد.


بیشتر بخوانید: محمودی: داورزنی از مطالبات خبر دارد و می‌داند که باید در آینده پاسخگو باشد


 او درباره نیرو‌هایی که قرار است در دوران مدیریت او در راس کار قرار بگیرند عنوان کرد: والیبال برای من نیست و متعلق به تمام خانواده والیبال است. مسلما ما نیز از تمام ظرفیت‌ها و نیرو‌ها استفاده می‌کنیم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس جدید فدراسیون والیبال در خصوص آینده این رشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار