اولویت کاری تعزیرات حکومتی نظارت برحمل ونقل است

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت :نظارت سازمان تعزیرات بیشتر در مکان‌هایی که حمل و نقل بعنوان کالا فروخته می‌شود در اولویت کاری گشت‌های سیار ما قرار دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: نظارت سازمان تعزیرات بیشتر در مکان‌هایی که حمل و نقل بعنوان کالا فروخته می‌شود در اولویت کاری گشت‌های سیار ما قرار دارد.

او اظهار داشت: هر گونه افزایش نرخ از طرف هر مرجعی بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار کشور، برای سازمان تعزیرات بی‌اثر و ممنوع است و قابلیت اجرایی ندارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: نرخ اعلامی از طرف ستاد تنظیم بازار، بعنوان ملاک و معیار ما در بازرسی‌ها محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه طرح نظارت ویژه با هدف پیشگیری و مبارزه با تخلفات صنفی، کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف در حق شهروندان اجرا می‌شود تصریح کرد: اکیپ‌های گشت سیار در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر در مناطقی که بیشتر با حمل و نقل سر و کار دارند، فعال هستند.

صالحی اضافه کرد:۸۰ اکیپ گشت مشترک از سازمان صنعت معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات کار رصد و نظارت بر قیمت حمل میوه از میدان به شهر و بازار، حمل گوشت از کشتارگاه و خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر را بر عهده دارند.

او بیان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در قیمت کالا و خدمات را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن، تجارت اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها هم تعیین تکلیف شود که آیا نظر شورای شهر یا ستاد تنظیم بازار ملاک است.

بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، از بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ماه برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز سهمیه‌بندی شد.

انتهای پیام/م

 

نظارت تعزیرات حکومتی استان اصفهان بر قیمت ها

منبع:ایرنا

برچسب ها: تعزیرات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.