رصد کنترل قیمتها در بازارها

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: قیمت ها در بازارهای آبادان و خرمشهر روزانه رصد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عیسی زاده رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: برای کنترل بازار از این پس قیمتها روزانه رصد می شود تا جلوی هرگونه اختلال در اقتصاد شهر گرفته شود.

او با بیان اینکه هم اکنون قیمت گوشت در شهرستان آبادان ۱۱۰ هزار تومان است افزود: به منظور تنظیم بازار گوشت گوسفندی با قیمت ۷۴ الی ۸۰ هزارتومان از تهران وارد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان همچنین از افزایش نیافتن قیمت فرآورده های لبنی خبر داد و گفت: در میدان تره بار افزایش قیمت شناور است و ما تابع استان هستیم؛ هیچگونه افزایش قیمت در میوه نداریم اما گوجه، سیب زمینی و پیاز بالا و پائین می شود.

عیسی زاده ادامه داد: دلیل افزایش قیمت تخم مرغ بازار تهران است و اکنون در سوپرمارکتهای شهرستان هر تخم مرغ به قیمت ۶۵۰ تومان عرضه می شود.

او با بیان اینکه در زمینه آرد هیچگونه افزایش قیمتی نداشته ایم گفت: آرد در میان نانوایان توزیع شده و آرد به اندازه کافی به نانوایی ها اختصاص یافته است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان افزود: در حوزه حمل و نقل شهری یعنی تاکسی ها و سرویس مدارس هرگونه افزایش قیمت خودسرانه خواهد بود و مردم تخلفات را به شماره ۵۳۳۴۴۴۷۷ اطلاع دهند.

اوگفت: تاکسی ها تا ۱۰ آذر فرصت دارند برای نام نویسی در سامانه سپند و قرارگیری در لیست دریافت سهمیه اقدام کنند.

عیسی زاده تاکید کرد: رانندگان حق افزایش قیمت سرویس مدارس را ندارد.

اوگفت: شماره های ۵۳۳۳۷۴۳۱ اصناف آبادان، ۵۳۲۶۷۱۹۴ اداره صنعت معدن و تجارت آبادان و سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت های مردمی است که در اقتصاد شهر اختلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/ د

کنترل قیمت ها در بازارهای آبادان و خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.