کهگیلویه و بویراحمد؛

مردم انقلابی یاسوج در تدارک حضوری پرشور در راهپیمایی ۳۰ آبان

ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی ۳۰ آبان ماه مردم انقلابی شهر یاسوج با حضور در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی آماده خلق حماسه اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مردم شهر‌های مختلف این استان آماده اند تا دقایقی دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور بار دیگر ضمن مایوس کردن دشمنان نظام از تمامیت ایران اسلامی دفاع کنند.
حجت الاسلام خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این راهپیمایی با توجه به درخواست‌های مردمی و در حمایت از امنیت کشور برگزار می‌شود و از تمامی گروه‌ها برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن دعوت شده است.
حجت الاسلام خاضع افزود: این راهپیمایی امروز پنج شنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۰ صبح از میدان هفت تیر تا چهار راه، ولی عصر شهر یاسوج برگزار می‌شود.
او از مردم بصیر، آگاه، زمان شناس و انقلابی شهر یاسوج که با هوشیاری و غیرت دینی و ملی، صف خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کرده اند قدردانی کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان گفت: امروز و فردا مردم شهر‌های یاسوج، دوگنبدان، لیکک، دهدشت، سی سخت، سوق، لنده، باشت و مارگون با بیعتی دوباره در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب با حضور در خیابان‌ها به رهبری و نظام اسلامی لبیک گفته و اقدامات اشرار و اغتشاش گران را محکوم می‌کنند.
 
انتهای پیام/ک

آمادگی مردم یاسوج ساعتی پیش از راهپیمایی ۳۰ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.