سرمربی اخراجی لیگ برتر به کدام تیم می‌رود؟

تیم‌های فوتبال مطرح زیادی به دنبال جذب سرمربی اخراجی لیگ برتر انگلیس هستند.

سرمربی اخراجی لیگ برتری به کدام تیم می‌رود؟به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تاتنهام دیروز (پنج شنبه) به طور رسمی اعلام کرد که مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

پوچتینو در تاتنهام افتخاری به دست نیاورد، اما با این تیم توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و نتایج خوبی را به دست آورد، اما مسئولان این تیم انگلیسی تصمیم گرفتند تا خوزه مورینیو را جایگزین پوچنتینو کنند.


بیشتر بخوانید: مورینیو در آستانه سرمربیگری تاتنهام


در حال حاضر تیم‌های زیادی امیدوار به جذب این مربی هستند. از بایرن مونیخ آلمان به عنوان جدی‌ترین مشتری این مربی یاد می‌شود که اکنون اعلام کرده است قصد دارد با فلیک تا پایان فصل ادامه دهد و باید دید آیا پوچتینو هدایت این تیم را عهده می‌گیرد یا خیر؟

گفته می‌شود حسن صالح حمیدزیچ یکی از مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز پیش از این با پوچتینو مذاکره کرده بود و تنها بحث مالی برای حضور این سرمربی در بایرن مانده است.

رئال‌مادرید با هدایت زیدان در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته، اما در صورتی که شرایط برای زیدان در این تیم تغییر کند، پوچتینو گزینه اصلی قوی‌های سپید خواهد بود.

همچنین پاری سن ژرمن که این فصل فراز و نشیب داشته است در کنار منچستر یونایتد دیگر تیم‌هایی هستند که احتمال دارد پوچتینو هدایت یکی از این تیم‌ها را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

پوچنتینو به چه تیمی می رود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خدا کنه سرمربی دورتموند بشه